"du kommer döööö av skratt"

Jag har sett den här videon på två av mina vänners blogg idag, men inte lyssnat för ens nu. Herrejävlar vad jag skrattade! Hysteriskt roligt! Mamma, du kommer dööööö av skratt!! Mitt humör blev genast bättre. LYSSNA!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

HAHAHA! Jag veeeet! Visst är den kul.. Hittade den inatt när jag inte kunde sova! Mooohahhaha!

2010-10-20 @ 18:23:47
URL: http://mondoblog.se/Carolina
Postat av: mamma

hahahaahaaahaaahaaa, Håkan tyckte den va rooolig åxå :) det påminner ju faktiskt lite om djuren här hemma. Om vi tänker Chippen : han sätter ju krokben å fäller köks stolar å snor frukostsmörgåsen!!!

2010-10-20 @ 22:30:19
Postat av: Emma

Ha ha ha ha ha, men det är ju underbart! Fy fan va jag skrattade!

2010-10-21 @ 00:02:17

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0