"dream on"

Black is back! Sådäraja.. då var det klarrrt! Utväxten är färgad. Alla nöjda och glada. Och inte blev det någon träning under tiden färgen verkade heller. Fastnade i ett samtal med mami.

Min älskade älskling ringde för några minuter sedan och ville säga att han var framme oskadd och önska mig en god natt. Jag hade hoppats på att han skulle säga att han var på väg hem igen. Icke sa nicke! Dream on, elin.

Nu ska jag måla naglarna, black of course, och sen krypa ner i sängen och invänta CSI. Alltid trevligt att mysa ner till någon bra show. Fast mysigast är att krypa ner brevid Micke. Mmmm, min Micke. ♥

Good night, peeps.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0