"bröd"

"Just fan, jag ska till tandläkaren imorgon bitti.... i söderhamn", upplyste Micke mig om. Och eftersom han har ett möte just i denna stund i söderhamn så kommer han inte hem tonight. Snacka om blåsning alltså. Här har man klivit upp tidigare och fixat och donat, for nothing! Jag fick en impuls att ta nästa färdmedel dit jag med.. Men när jag tänker efter, hell no. Jag orkar inte med det där med övernattning. Inte ikväll. Inte inatt.

Nu ska jag värma på lite vitlöksbröd! Yes, you heard me - garlicbread! Alla tjockisars värsta fiende! Men ikväll känner jag mig så pass snygg att jag kan äta bröd utan att få skuldkänslor. Så det så!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0