"bra shopping"

Home sweet home! Nu är vi hemma igen, sambon och jag. Det blev en helkväll på valboköpcentrum! Känns verkligen bra att vi har tagit tillvara på hela dagen. Började med en sväng på stan, sen hem till tvätten, och sen ut till valbo. En riktigt bra dag har det varit, med bra shopping! Lite duschkrämer, biotherm produkter och lite annat...

Här har jag tagit en bild så att ni kan få se. Snällt va?

Sen shoppade jag också en mössa! Nästan exakt lika som Micke, dock en miljard kronor billigare eftersom min är från H&M och inte från Peak.. men vad gör det som hundra år liksom?

Jag har prislappen kvar eftersom jag inte har bestämt mig för att behålla den. Vad tycker ni? Is it a keeper? Anyways, jag hittade en t-shirt på H&M också. Den får ni se en annan dag. Eller inte.

Nu ska jag och my love ta en het dusch och smörja in oss i nya dofter (habba! habba!), och sen blir det myskväll för hela slanten! Imorgon är det jobb och sen middag hos svärisarna.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

en sån mössa har Håkke men hans huvud var för stort (han tänker ju mycket) så jag fick den! K R A M

2010-10-22 @ 20:59:03

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0