"blåmärken"

Mornin' ya'll! Idag är jag stel som en pinne vill jag lova! Eller ja, nästan så. Det känns att man ansträngde många nya muskler igår. Gött! Känner på mig att jag kommer komma i form till winter -10, woop woop! Det kommer bli en snygg vinter, yes sir! Något som inte är så snyggt just nu är mina fötter och ben! Fötterna har stora blåmärken, ett på vardera översida, och benen har många små blåmärken. Vill man vara fin får man lida pin! Right?

Det var svårt att få till bra bilder. I verkligheten är jag mycket blå/rödare.

Nu ska jag koka mig lite kaffe och börja sminka mig. Idag är det micke-kommer-hem-torsdag, så jag vill ha extra lång tid på mig på morgonen. Top notch it is! Snacka om att jag är kär och galen!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Fia Öhlander

Ihiii, jag vill också ha nya blåmärken!

Nästa vecka kör nivå 2 igång ;D Hi5 för pole dance!

2010-10-07 @ 21:11:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0