"benvärmare"

Mötet gick bra. Känner att det är på väg åt rätt håll, det vill säga uppåt! Haha! Ni som vet vad för möten jag pratar om kan också skratta åt den där kommentaren.

Efter mötet kikade jag runt lite på stan efter nya svarta benvärmare. Jag har ett par grå/svarta sen tidigare, och det är så mysigt att ha på sig dom när det är kallt i lyan! Och dessutom är det snyggt, mys-snyggt. Tycker jag iallafullafall. Vad tycker ni? Jag hittade ett par riktigt stora och gosiga på cubus. Looki looki:


Nu ska jag städa här hemma. Som vanligt har jag lyckats slängt alla kläder höger och vänster här hemma. Hur svårt ska det vara att vika in skiten i garderoben igen? Jag har en förmåga att säga "Jag gör det sen.." väldigt ofta nu för tiden. Stryk ska jag ha!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0