"bästa stina"

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Tänka sig att det blev så bra trots att jag var (är?) så ful idag! Började ju som sagt med utvecklingssamtal på wayne's med bästa chefen. Bra möte! Sen mötte jag Stina på stan och vi (eller iallafall jag) fönstershoppade ett tag innan vi landade på ett fik. Jag skulle köpa en kaffe men insåg att min plånbok låg kvar hemma i lyan. SUCK. Men eftersom Stina är världens bästa polare bjucka hon mig på kaffen. Sen knallade vi hem till henne där hon bjöd på mat, och varm choklad! (Ja, jag vet att jag skrev det tidigare, men det tåls att skrivas och läsas igen!) Jäklar vilken generös vän! Bästa Stina!

Nu sitter jag och slökollar på CSI. Funderar på att sätta igång träningsvideon och köra lite. Tar ju trots allt bara 20 minuter. Känner mig lite syndig efter kvällens matintag. Eller ja, hur har dagens intag sett ut egentligen? Jag tar det i turordning.. 1 latte, 1 ost- och skinkmacka, 1 kaffe, 1 laxfile med potatismos, 1 mugg oboy. Hmm... nja, så farligt var det visserligen inte. Eller?

Här är en bild på när jag och mami frukostade i söderhamns city..

..syns det att jag är trött eller? Tröttögon indeed!

Nej, nu ska jag göra nåt vettigare än att sitta här. Hörs innan bedtime!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0