"bakis vm"

Oj, oj oj.. Idag har det varit bakis vm här hemma. Det började som en jämn kamp, men tillslut så vann Micke överlägset. Stackarn.

Igår var det ju personalferre. Det dracks vin, drinkar, shots och cider. Och jisses vad packad jag blev! Hej kom och hjälp mig. Men det var roligt, super roligt! När klockan närmade sig midnatt tog vi en taxi ner på Goya. Och tror ni det var någon kö? Ja, det var den värsta kön ever i tell you! Tur att man brukar prata med vakterna dagligen så att vi fick gå före! Puh!, säger jag bara. Annars hade man väl frysit ihjäl innan man kunde skaka rumpa!

Bubbligt vin + hallonsorbét = välkomstdrink! Snyggt Kajsa!


Jag träffade Micke där inne också. Det första han säger när han ser mig är "Ska vi gå hem?". Haha, älsklingen då! Han ville hem och mysa. Men det ville inte jag. Jag ville dansa med mina Glittriga kollegor! And so i did. Och när vi väl skulle hem träffade jag på en förtvivlad Stina som hade tappat sitt kontokort. Inte coolt. Så jag kirrade taxi som tog henne hem. Vad har man inte vänner till?

Ja, det var en väldigt lyckad lördagskväll! Men what about the day? Jo, den var helt ok den med. Jag och Micke var runt och kikade sängar och golv och andra nya möbler som kan tänkas behövas i huset vårt! Sen avslutade vi med en tomtvandring. Jag vill ha nyckel nu! Jag vill flytta in nu! Nu, nu nu.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0