"bilder från 2007/08"

God kväll! Nu har jag kommit hem från ett poledance-pass! Det gick väl... ganska bra. Jag är fortfarande lite feg när det kommer till att hänga upp och ner. Eller rättaresagt; när det gäller att svinga sig upp och ner. Jag kan det, men ibland fegar jag ur. Kvällens sko-tema var kängor! Alltså uggs, vinterskor or what so ever. Jag körde på mina höga vinterskor. Nästan snyggt. Men bara nästan.

Imorse blev ni lovade bilder på mig från 2007/08, och här kommer dom!

Jag i stugan på Tärnsharet hos farfar. Måste vara 2007?

Studentbalen 2007. Jag och Perra.

Studenten 2007!! Jag och Helena.

Midsommar 200?. Bodde i sthlm. Och andra bilden är på mig och Linamaria. Samma år.

Också från stockholmstiden, båda bilderna. Vilket ljust hår jag hade..

Vattenpips-rökning till höger. Till julen åt jag upp mig, som ni ser till vänster.

Ja, det var en del av bilderna som jag hittade. Snacka om att jag är snyggare nu! Här kommer såklart ett urplock 2010-elin:

Egobild och sen parybild från oktoberfesten.

Egobild och partybild från strömmingsleken.

Sommar-elin och personalfest-elin.


Tja, vad säger ni? Jag gillar mig själv mycket mer nu.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Snygg i alla lägen - men faktiskt, helt klart snyggare nu! Du var liite väl mager 2007, Elin skall ha sina kurvor! Din bruna pepparkaka! Och du, kan du stå på händer så vågar du tusan svänga dig upp också ;) Puss snygging!

2010-11-03 @ 22:37:27
URL: http://raspberrylime.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja vad säger man? Kan man ha en snyggare syrra? ;P

2010-11-03 @ 23:07:16
Postat av: Linamaria

Haha du och jag på HC var det va?

2010-11-04 @ 15:36:18
Postat av: Irene

Jag tycker Hagge anno högstadiet i skate-skor och olikfärgade linser var klart bäst! Och jag skojar inte!

2010-11-04 @ 16:16:40
URL: http://stygglama.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0