"nu måste jag verkligen sova"

Dansen gick bra, trots att jag kände mig trött, sliten och fruktansvärt seg. Min och carros promenad tidigare idag tog musten ur oss! Men som sagt, det gick bra ändå. Jag kan nu göra (kanske inte vinst varje gång, men nästan.) v-splitten, upp och ner utan händer och klättra. Men som sagt, alla gånger går det inte lika bra. Tyvärr.

Imorgon är det jobba som gäller! Back to business, som dom säger! Och efter jöbbet så kommer Micke hem! Jisses vad jag längtar efter honom! Jag vill pussa upp honom nu! Nu på stört! Snyggingen min! Jag och carro har bestämt att det blir tacomys imorgonkväll, grabbarnas-komma-hem-dag till ära! Me like!

Nej, nu måste jag verkligen sova! Night ya'll!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0