"döv och galen"

Klockan 08,22 gick jag upp för att pressa citronen. När jag återvände till sängen kände jag mig redo för att fortsätta min skönhetssömn i nån timme till. Men precis när jag skulle somna så börjar grannjäveln borra! Och ja, det var ett fruktansvärt ljud! Undrar vafan dom håller på och gör om? Badrummet kanske? Han borrade, spikade, borrade, bankade, borrade.. ja, and so on. Jag trodde fan att jag skulle bli både döv och galen. Men vad ska man säga liksom? Klockan var trots allt 8,30. Borrandet slutade efter ett X antal minuter, och jag somnade och vaknade för 30minuter sen. Alla nöjda och glada. Eller nåt.

Här hemma ser det ut som ett bombnedslag. Saker överallt! Jag ska nog röja upp här medan kaffet puttrar. God morgon, och hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0