"ugnsbakad lax"

Det blev en frisk promenad till mataffärn för några timmar sen! Snöigt-torrt nästan överallt, så mina fötter behövde inte nya strumpor när vi kom tillbaka. Bilen blev avborstad och renskrapad innan vi kom in också. Bra där!

Nu har jag och Carro nyss ätit middag bestående av ugnsbakad lax, kokt potatis och ostgratinerad blomkol. Det var göttans vill jag lova! Hade inte min telefonladdare legat i huset hade ni fått en bild på mästerverken!

Förresten, brudar som tror att dom är kända via sin blogg, och utnämner sig själv till storbloggare och kändis är det mest patetiska som finns! Speciellt när personen verkligen inte är ett dugg känd. Jag är fan kändare. Och jag är inte känd. HERREGUD liksom. "När jag är på krogen eller på stan skriker alla efter mig". Vilken värld lever du i? Cooome oon..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0