"tyngre och hårigare"

Jag kan knappt vänta tills nästa tisdag! Despan is the shit! Don't you think? Och om 15 minuter börjar Navy CIS (dock gamla avsnitt, men har jag tur så är det ett jag inte sett)! Så nu är det dags för mig att hit the sack! Värmedynan är självklart på, couldn't live without it!

När man har varit ihop med någon ett tag så börjar man (iallfall jag, tydligen) sakta men säkert sluta.... raka benen. Eller ja, inte sluta. Men jag göra det inte varje vecka som jag gjorde förr. Nu för tiden är det nästan lite jobbigt att raka benen. Kan detta bero på den viktökning som har skett i samband med att man slackar efter? Mabye. Tyngre och hårigare ben. Fan, jag är världens sämsta flickvän! Tur att jag har mitt otroligt vackra face, och mina otroligt vackra bröst. Annars hade det varit kört! Anyways, ikväll gjorde jag faktiskt det där jobbiga - rakade benen. woho, grattis micke!

Well, time to hit the sack! Natti natt, stalkers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0