"roligt att se"

Jag surfade runt lite på face alldeles nyss, och hittade ett gammalt album på Frida's sida. Det var från 2008 när några fyllde år, och Micke var där med sitt ex han med! Jävlar vad olik sig han var! Jag gillar "nya" micke mycket, mycket bättre! Men det är roligt att se! Småskrattade för mig själv när jag såg en mörkhårig micke. Japp - mörkHÅRIG. Back then hade han frisyr förstår ni! Tänk hur man kan förändras va? Hihi :) Undra hur jag såg ut 2008. Stockholms-elin.

2008 och 2010. Hade jag träffat micke 2008 hade jag nog inte tappat hakan, inte som jag gör varje gång jag ser honom nu! Love you, babe!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0