"rakt hår"

Nu är jag pigg och alert. Skönt att inte gå som en zombie hela morgonen! Vilket jag ofta kan lyckas med. Sminket är kirrat, barret är nästan kirrat och kläderna är framlagda. Det är alltid skönt när klockan är två timmar innan jobbdags och jag känner mig klar. Jag sover hellre mindre, om detta betyder att jag får längre tid på mig på morgonen. Det slutar alltid ändå med att jag stressar dom sista minuterna.

Ute snöar det för fullt. Vilket jag inte gillar! Inte just nu iallafall! Hur roligt är det att locka håret och göra en fin sminkning när man kommer bli blöt så fort man går outside? Suck. Solbrillor och mössa är definitivt ett solklart val idag! Jag hoppas Carro har ett paraply att låna mig..

Nu tror jag bestämt att locktången är varm!
Idag orkar jag inte ha så här rakt hår!

Hej svejs!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0