"längtar"

Den här säsongen av Desperate Housewives är verkligen kickin'! Underbart bra. Stört skön! Awesome! Nu längtar jag till nästa vecka. Någon annan där ute som är lika galen i hemmafruarna som jag är?

OCH

Imorgon är jag ledig, igen. Det enda som står i almanackan är "poledance 19,30-21,30" och det känns faktiskt skönt att inget mer är skrivet. Det är som en minisemester här hemma hos Kaustinen/Svensson. Inget att städa eller packa eller what so ever. På fredag börjar allvaret igen. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtar. Jag längtar.

God natt, friends and stalkers.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Millan

Ahh Desperate är grymt!

2010-11-17 @ 08:09:13
URL: http://forell.blogg.se/
Postat av: Sis

Jaa JAG ;P

2010-11-20 @ 19:15:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0