"koka gröt"



Åååhh vad roligt det är att tvätta! Speciellt när klockan ringer innan sju och berättar att det är dags. Ironi mina vänner, ironi. Men det var inte lika mycket tvätt som jag trodde, så det gjorde mig på lite bättre humör.

Igår var det inne tvåhundra pers här, minst 2 gånger var.. Tvåhundra, och så få kommentarer? Come on nu! Fast well, i don't blame you - jag brukar sällan kommentera andras bloggar heller.

Nu ska jag koka gröt, och sen pang på med diskmaskinen. Och efter det måste jag städa! Jag orkar inte börja packa ner saker och ting när dom inte ligger i sin ordning. Jag får fan panik här hemma när det är rörigt! Tur att micke och jag är lika när det gäller städning och stil. Att inreda huset tillsammans kommer inte bli några problem! ♥ Living the dream..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: frida

Haha, du får en kommentar av mig nu sköning :D hoppas att det har gått bra idag! Puss



2010-11-05 @ 22:32:06
URL: http://raspberrylime.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0