"hårdträning"

All min energi är försvunnen. Jag är så trött och hängig just nu. Huvudvärken smyger sig på. Plus att jag har fetaste ångesten.. Japp, f-e-t-aste. När vi är installerade i huset om lite mer än två veckor, då får det fan vara nog. Jag vill verkligen tappa 7kg. Åtminstone 5kg. Hur svårt kan det vara liksom? 5kg, det är ju ingenting! Och ändå är det så svårt.. Eller ja, svårt och svårt? Kan ju erkänna att jag inte har legat i hårdträning direkt. Men som sagt; när vi flyttat in.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elisabeth Baglien

Kommentarer var det... Då måste jag bara fråga varifrån dessa kilon ska tas? Du har ju inge fett på kroppen kvinna ;)

2010-11-04 @ 13:39:43
URL: http://deochjag.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0