"han är grym"

Hej mina tappra läsare! Jag var iväg på ett möte strax innan 18, och en timme senare kom Micke hem! Tydligen så var det snuskit halt ute på vägarna, och det gillar vi inte! Tur att han är grym på att ratta bilen min karl!

Just nu är han uppe på vinden och hämtar kartonerna till alla tv-prylar. När dom är nerpackade så finns det inte så mycket att packa sen. Skönt! Kanske vi hinner med att kelas lite såhär på torsdagskvällen? Återstår att se!

Nu ska jag ta en bit Marabou Sensation Cookies & Creem, och njuta. Mmm..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Haha, 'kelas' kan vara bland de snuskigaste orden jag vet :PPP

2010-11-05 @ 13:10:53
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0