"flytt-schemat"

..och flyttpackandet fortsätter! Jag ska alldeles strax ner till soprummet för att slänga ölglas och assietter + koppar. Det går framåt i köket, bara glas och tallrikar kvar att packa ner (och alla saker i skafferiet.. suck!). Jag väntar på att diskmaskinen ska bli klar eftersom den är helt full med köks-prylar. Vad kan man annars packa? Hmm..

Såhär ser flytt-schemat ut just nu: Nu på fredag den 5e nov (eller ja, hela helgen) ska vi flytta i princip allt till huset. Alltså, allt utom en veckas grejer till mig (smink, säng, lite kläder). Fredag efter, 12e nov, ska hela lägenheten var clean! För då flyttar den nya ägaren in. Detta betyder att från fredagen den 12e nov - torsdagen den 18e nov är jag och micke bostadslösa. Men det löser sig! Och fredagen den 19e nov flyttar vi in i huset!! ÄNTLIGEN! Så ser planen ut.

*Flytta alla saker (typ) i helgen till huset. (5e-7e)
*Nästa helg ska lägenheten var clean. (12e-14e)
*Helgen därpå flyttar vi in i huset. (19e)

Hänger ni med på vad jag säger?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Wohooooo, kul! :)

2010-11-01 @ 22:11:26
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Frida

Sweet bananas!! :D Btw, hur går det med turson? ;P

2010-11-02 @ 00:14:46
URL: http://raspberrylime.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0