"det kanske låter gott?"

Home sweet home.. eller nåt i den stilen. Nu blir det pyttipanna för tredje gången idag. Det kanske låter gott? Sanningen är den att jag vill äta upp det mesta i frysen, så att vi slipper slänga det imorgon när vi flyttar härifrån!

Ikväll är det poledance! Sko-temat är strumpor! Sockor, tåstrumpor, stay ups, ankelstrumpor.. you name it! Själv har jag valt nät-stay ups! Haha, lite tacky kanske.. men jag vill kunna klättra också! Köpte dom för en ynka penning på tradera, så jag är nöjd.

Nu är maten klart!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

Det kanske låter uää, du får Okej åt taco-fyra-gånger-om-dagen Elin :) Okej!

2010-11-10 @ 19:33:59
URL: http://kajsascorner.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0