"det gäller att passa på"

Brr, brr , brr! När jag gick till jobbet idag klädde jag mig inte för snö- och slaskstorm! Jävlar i min låda, nu händer det grejer ute vill jag lova! Kom snö kom! Dock hatar jag denna slaskiga för-vinter. Jag vill ha mycket snö, och noll slask. Håller ni inte med?

Så fort jag kom in i vår tomma lya kastade jag mig in i duschen! Stod där ett bra tag och försökte få lite värme i kroppen. Det gäller att passa på att njuta av långa duschar nu dom sista dagarna innan vi flyttar. Här är ju vattnet gratis. Nu är jag iallafullafall varm och go. Jag har gjort kvällsfika bestående av varma mackor med riven ost (det var det enda som fanns hemma.) och hemmagjord choklad. Det blev lyckat. Mindre lyckat är det att käka dom till Anna Ankas program på 3:an. Vart är frukten och nötterna när jag behöver dom?

Jag ska as soon as possible ta tag i packandet. Idag packas det sista, och imorgon ska jag grovstäda! ja, jag veeet - det är ett jävla tjat om packandet!

Over and out.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0