"sjukt kul!"

Men hallå där! Som ni såg blev det ferre igår, trots min mage. Och yes, jag överlevde utan större smärtor. Vi var ett härligt gäng som satt här hemma och drack innan det var dags att kila ner på heartbreak/slick. Roligast var nog att jag kom in gratis (tur man har kontakter, haha) och att jag raggade två lakritsshots åt mig och Stina! Nej, det roligaste var fan när jag frågade om Jonna ville ha en Seaman's shot och hon svarar "Va? Nej men fy! Semen, som sperma? Vad är det då?" HAHAHA! Sjukt kul! .. Det var hur mycket folk som helst på dansgolvet kändes det som! Svettades som en liten gris! Men ack så roligt vi hade!




Jag och Micke har nyss kommit hem igen, vi var ner på stan och käkade frukost samt inhandlade middag. Jätte härligt väder ute! Det är nu man önskar att man hade hus. Tänkt att vara ute och poa i trädgården.. eller ligga som ett slakt på altanen kanske. Men nu har vi ingen stor altan eller någon trädgård, så det får bli en film i soffan.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0