"oh my god, liksom"

"Stripteas, Lap and Pole Dance" heter skivan jag lyssnar på just nu! Jag har suttit och kollat på massa poledance videos på youtube och är hur taggad som helst! Önskar verkligen att jag hade en pole här hemma!! Men någon sådan får jag inte säger Micke. Fy tusan va taskigt!

I augusti börjar jag (som jag sagt förut, jag vet..) på poledance! Men helst av allt skulle jag vilja dansa loss nu på stört! Personligen tycker jag att det är supersexy med poledance - och det som är så awesome är att det är bra träning också! För hela kroppen! Kolla bara på bilen ovan - Oh my god, liksom.



Nu har jag suttit i ett videosamtal med syrran i cirkus 30 minuter. Alltid lika trevligt att surra med henne! Vi snackade hår, fotografering och poledance - såklart. Kanske att jag åker till henne imorgonkväll och kommer hem onsdagkväll. Men inget är säkert ännu. Pengarna växer inte direkt på träd.. inte än.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0