"underbart söt"

Ingen rast och ingen ro, så känns det just nu! Efter min solning åkte jag bland annat ut till valbo för att uträtta några ärenden. Och sim sala bim(!) blev det en galen jakt efter två svarta höga krukor. Jag har rest land och rike runt för att finna ett par som inte kostar 299kr/st.. dock utan resultat. Hur svårt ska det vara liksom? Varför har inga affärer svarta krukor? Svara på det om ni kan! Make my day!

Istället för krukor blev det en ny kofta och nya underkläder (och lite till..). Se så underbart söt denna bustier är! Och dessutom var det värsta rean! Hurra! Kommer bli snyggt under en kavaj och bla bla bla bla.. you get it.


Nästan lite bröllops-varning.. men bara nästan.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: daniel

hmm, skulle nog snarare säga att den var väldigt sexig, än söt:P

2010-05-26 @ 21:04:44
Postat av: Andrea

Hett tips Elin, åk till Ove´s i Valbo. Där hittar jag alltid mina krukor. De tar in samma som prydnadsaffärerna gör, bara att de kostar typ en fjärdedel mindre. Finns både kantiga och runda i alla färger ch storlekar, och även sjyssta mönster osv. :)

2010-05-26 @ 21:15:06
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Maria

Var hitta du bh'n? Har länge letat efter en vit bustier nämligen! :)

2010-05-27 @ 10:26:09
Postat av: ELIN

Rea-fynd på Lindex, Maria! :D

2010-05-27 @ 11:19:54
URL: http://bonnyblow.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0