SOPSLUT!


Eftersom jag inte fattar hur man lägger ut videos så får ni här en liten bildserie. Just i detta ögonblicket lyckas jag faktiskt göra mål! Woohoo! Det är så jävla roligt att lira så det finns inte! Men nu är jag helt död.. har nyss kommit ut ur duschen och tänkte surfa tills Navy börjar.

Micke är inte ute på nätet ikväll. Hmm, hoppas dom jobbar över så att dom slipper jobba i helgen! Men han är väl säkerligen hurtbulle och är ute och löper, den rackarn! Vi får la se om det blir något skypande innan det är dags för mig att nanna. Jag hoppas verkligen på det! Får inte nog av honom, snygg så in i norden!



GRRR!!


En till sneakpeak på nya gadden ;)


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Maja

GUD så snygg tatuering!

2010-05-05 @ 10:39:10
URL: http://maaia.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0