Skit söndag.

Sådär. Nästan alla matlådor är fixade och frukosten ligger och simmar i magen. Jag är påklädd och sminkad. Om en timme står jag på jobbet och dammsuger. Detta innebär att jag och hjärtat inte kan mysa sista timmarna innan han åker till norge, och stannar en vecka längre än vanligt. Så den här söndagen känns verkligen hur kass som helst! Våga vägra norge!!!! Fy fan.

Jag funderar på att åka till söderhamn imorgonkväll. Med tåg den här gången, eftersom micke har bilen. Men jag har inte bestämt mig heller. Har ju blivit av med halsontet och vill passa på att träna denna vecka. Gode gud, nu kryper irritationen och beslutsångesten fram... Skjut mig.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

KOM! =)

2010-05-02 @ 22:54:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0