S-vall = Södervall???

Det blev en sväng på stan med Maja innan jag stegade vidare mot Pyret. Vi kikade i lite affärer och jag förbannade allt vad pengar heter! Längtar som en galning tills lönerna börjar rulla in så att man får känna sig som en normal människa! Anyways.. Vi sa hej då och då gick jag till Pyret. Hon mådde bra och såg bra ut. Hade massor att prata om, men tiden var knapp. Får se om jag hakar på och lirar lite indoorbandy ikväll i Sandviken.

Förresten, hur irriterande är det inte med folk som skriver S-viken, eller S-holm? WTF liksom!? Vart ska dom då!? S står för SÖDER. Alltså är det Söderviken och Söderholm dom menar? No, i didnt think so either! Fuck, lär er svenska ffs. Brb.

(Älskar att jag svär och stör mig på alla som inte kan prata ordentligen, och så sitter jag här och noobar mig med en massa förkortningar. höhöhö)


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0