Regnigt!


Hej hopp! Nu är jag hemma igen. Dirket efter jobbet åka jag och Micke för att handla lite käk. Han kom direkt från en låååång promenad. Som ni ser på bilden så har regnet verkligen öst ner! Jag tog skydd i en trappuppgång när Micke sprang förbi med bilnyckeln i högst hugg! Idag blir det grillad kycklingfilé, hemmagjord klyftpotatis och vitlöksbröd, bea och pepsi max! Mums! Jag är verkligen stormförtjust i att vi tagit ner grillen på balkongen! Grillat är verkligen godast!

På jobbet gick det bra. Inte så mycket folk med tanke på dagens datum, så tiden har inte direkt sprungit iväg. Idag var jag söt i pärlor. Kände mig inte riktigt hemma i det, men men. Dessutom så bjuckar jag på ett riktigt smile också!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

verkligen ovant att se dig i dessa smycken! men I like :) Du passar i det mesta....

Jag vill ha pärlor :D

kram

2010-05-01 @ 17:43:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0