"promenad och mathandling"

Good morning, sunshines! Förutom moln på himlen är det skapligt varm ute, säger termometern. Jag som hade planerat en tidig uppgång idag, det sket ju sig! Förresten så var det egentligen inte nödvändigt heller. Alldeles strax ska jag dunka på med en promenad. Blir en kortare variant idag eftersom jag ska hämta bilen på vägen.

Idag ska jag storstäda här hemma! Känner mig riktigt pepp redan nu faktiskt! Och när jag säger storstädning menar jag (utöver det vanliga man gör) skrubba duschväggar, putsa fönster och kanske - men bara kanske - tvätta rent grillen och balkongmöblerna. Vi får se hur pass pepp jag är efter min promenad och mathandling.


Hör får ni en bild sen lördagen. Mysan och (bleka) Jag.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0