Mobilblogg - Hello everyone! Nu sitter jag...

dsc02984 (MMS)

Mobilblogg - Hello everyone! Nu sitter jag och lunchar på jobbet. Det är väldigt lugnt idag, vilket är bra eftersom städning är planerad. Lådor ska torkas ur, speglar ska putsas och hyllor dammas av. Jag har suttit med lite papper samt inhandlat div städmaterial. Bra där! Det var nyss någon reklam-människa här och gav mig och min snygga kollega Kajsa en varsin vitaminvatten. Gött!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: ♥ Andrea

2010-05-18 @ 18:05:37
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Kajsa

snygga kollegan, är det jag det, jag det är det! Puh vilken tur! :D

2010-05-18 @ 20:31:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0