"känns helt underbart"

God morgon! Älsklingen kom hem imorse vid fem-tiden. Känns helt underbart att ha honom hemma tidigare! Dock var det inte så trevligt att bli väckt och sedan inte kunna somna om för ens klockan ringer. Varför är det alltid så? Så fort man lyckas somna, då ringer klockan. Jag förstår det verkligen inte.

Idag är det söndag på stan. Detta innebär att jag jobbar själv öppning-stängning. Helt ok faktiskt! Timmarna brukar flyta på rätt bra. Tänkte gå dit lite tidigare och se om jag ska göra några dagsrapporter för veckan. Roligt roligt!

Nu ska jag fixa barret och sen leta upp kläder inför dagen. Adios!



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0