Jaha, då sitter man på bussen på väg t...

Jaha, då sitter man på bussen på väg till valbo. Carlings ringde och ville ha lite förstärkning. Känns jätte konstigt att åka buss faktiskt! Har inte gjort det på... ja, jag vet inte sist jag åkte. Nu kunde man dessutom betala med kort på bussen! Hör och häpna! Och det var ju bra eftersom jag inte hade tid att ta ut kontanter. Tack för tipset, mimmi! Fan, nu börjar det regna också. Och jag som har med mig träningskläder så att jag kunde gå hem..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

SMS biljett är bättre än att betala med kort ;)

2010-05-06 @ 21:04:25
URL: http://raspberrylime.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0