"i wanna be tanned"

Det blev verkligen en minipromenad idag. Fy Elin! Bad girl! Men jag var så sugen på att hämta bilen och gasa lite! Tycker inte ni också att det är roligt att köra bil? Speciellt om man inte gjort det på ett tag? Anyways, på willys blev jag rånad! Kassören påstod att en påse mat kostade 220kr. Herregud. Anorexia here i come! Jag gillar verkligen inte att lägga pengar på mat. Finns mycket roligare att handla för dom summorna.

Nu ska jag trycka i mig en banan och en mugg kaffe, sen blir det - läs inte detta, darling - solariet en sväng! I can't help it! I wanna be tanned! ..lets get tanned!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0