"hur ska det gå"

Efter jobbet sprang jag in på h&m och köpte en ny sportbh, med leopard mönster! Det blir ju inte mer Elin än så! Nöjd är jag över den. Något jag inte är lika nöjd över är mina fötter! Påminn mig om att inte jobba i klackar, om jag ska träna efteråt! Shit, hur ska det gå att lira innebandy med ömmande trampdynor?? Det är bara att bita ihop, i guess! Det är väl inte sååå farligt heller, för pure pain är det inte. Snarare lite ömt. Hmm... finns det ett sånt ord? "Ömt"? Ömmande kanske är rätta böjelsen? Äh, whatever! Later dudes!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

Ja loppan de var en MC olycka :(

2010-05-26 @ 00:19:04
URL: http://shoetastic.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0