Happy morning!

LYCKA! Idag har jag vaknat på ett super göttans humör! Lyssnar på lite topliste-musik och dansar runt i lägenheten och tycker att jag har världens snyggaste pojkvän, världens snyggaste jobb, världens snyggaste lägenhet, världens snyggaste promenadväder, världens snyggaste tatuering, världens snyggaste familj, världens snyggaste vänner, världens snyggaste skor och världens snyggaste kaffe!

La la laa va bra jag mår just nu! Skulle jag inte ha vart helt ensam i lägenheten hade jag garanterat misstänkt att någon drogat mig med diverse lyckopiller. Så här vill jag må varje morgon, dag, kväll. Det ska jag bestämma mig för att göra också. Nu ska jag tralla vidare och städa lite här hemma! Återkommer.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0