"han är bäst"

Desperate Housewives, glass och symaskinen. Det enda som fattas är en riktigt het karl så är denna söndagen completed! Sorgligt nog är den snyggaste karln jag kan tänka mig i en bil på väg till det norskaste norge. Typiskt.



Sms från snyggaste:
Du älskling.. Sa ju det tidigare, men säger det igen; om du vill fika eller nåt i veckan så lämnade jag en liten present i din vinter-skinnjacka :) Puss påre

Hur underbar kan man vara egentligen!? Hittade några gröna lappar där i fickan. Jag kommer nog inte spendera dom, men det uppskattades så sjukt mycket! Jag har sagt det förr men säger det igen - Han är bäst min pojkvän!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Loppan klänningen är slut och jag köpte den för 500 eller 600kr har jag för min, minns verkligen inte priset ;/



Den är DÖ SNYGG ELIN! Synd att den e slut bara..

2010-05-09 @ 17:07:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0