"hålla tassarna borta"

Åh, jag kunde naturligtvis inte hålla tassarna borta från chokladen ändå. Jag är en riktig sucker för choklad, sorgligt nog. Bra för alla mina sinnen, men inte så bra för min vrålsnygga kropp. Nu ska jag ta en dusch och tvätta mitt snygga hår.


Försök att tänka bort mina torra fingrar, och fokusera på polkabitarna istället..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Pernilla

nagelolja,olivolja,matolja nån olja behöver dina nagelband!!

2010-05-10 @ 21:59:03
Postat av: ELIN

Haha, jaaag veeeet! Är precis som estet igen! Du skulle vart här och smörjt in dom åt mig! :) Jag har olja här hemma, men tycker mest att dom torkar ut. Knepigt va?

2010-05-10 @ 22:35:18
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hm det var konstigt.. men på apoteket har dom ett jätte bra som du borde ha med dig ÖVERALT!

olivia tror ja d heter:P



lycka till!! annars måste ja komma och smörja dig!;)

2010-05-10 @ 23:11:17

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0