Good night!

Blev varken gymmet, crosstrainern eller promenaden efter jobbet ikväll. Skallen var fylld med massa viktigt paperwork från jobbet och mina fötter och ben var såklart sjukt möra. Thats my excuse and im stickin' to it! Jag borde verkligen börja jobba i bekväma gympaskor, men det är ju så fuuult! Jag får sluta klaga och skylla mig själv helt enkelt.

Imorgon är jag ledig och då blir det både morgonpromenad och kvällsgym. Börjar verkligen känna av dom där extra kärlekskilona som jag har lagt på mig sen vi blev sambos jag och micke. Ja ja, gott har det varit, gott är det och godare kommer det bli! Fast kanske inte så att det slutar som på bilden nedan..


Nu ska jag ta en dusch, sen blir det sängen. Är rent ut sagt SOPSLUT!
God natt, everyone. Sleep tight! Hörs imorgon.

Nej, förresten!! Idag har morsan vart världens bästa mamma och bestället en kort kavaj till mig, och en svart tröja med dragkedjan framtill. Tack, tack, mami!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0