"God natt"

Nu har tiden kommit för att go to bed. Micke ringde 22:20 och frågade vad jag gjorde.. "Jag är ute på balkongen och skurar lite.. och pysslar. Vad gör du då?" Han svarade med ett skratt "Du är då rolig du. Vet du vad klockan är? Jag ringer för att säga god natt.."

Så nu, en timme efter vårt samtal, är det min tur att säga god natt. Ikväll har jag städat, dammsugit, torkat golv, pysslat på ballen, och innan dess har det vart full rulle. Jag är nöjd med min lediga dag. Imorgon jobbar jag 13-22.15. Det är tjejkväll på nian och jag hoppas väl att vi alla ses där!? God natt.


Ni får en till bild. Det ser ju så mysigt ut! Eller hur? Jag tycker att möbler i plast eller (framförallt) trä är så mycket snyggare än sånt där stelt hårt whatever. Vad tycker ni?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0