"färgar mitt hår"

Grabbarna grus drog ner till Rack n Roll, och jag sitter med färg i håret här hemma. Kände att med min utväxt ("det syns ju knappt!") var det inte mer än rätt att skippa biljarden. Skönt att få den färgad ikväll också, slipper jag dona med det imorgon.

Imorgon ska jag och min snygga karl shoppa lite! Oj, så underbart det kändes att få säga det! "Jag ska shoppa". Faktum är att det inte alls är mycket som ska handlas.. but still! Ett par plagg på carlings, hårspray, mascara, skor, bikini... bla bla bla. Så mycket ekonomin tillåter.

Så nu sitter jag alltså här, fredagkväll efter klockan 00:00, färgar mitt hår och längtar efter morgondagen! Fast det jag mest längtar efter just nu är att ligga i sängen brevid min hunk. Im crazy inlove.

God natt.


Haha, ser jag nå grinig ut då!? Well, im not. Färgar förresten brynen på samma gång!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Varför dessa kolotecken på varje rubrik är min undran??

2010-05-15 @ 11:32:28
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0