"en riktigt trevlig em"

Hur underbart är det inte att det är dagsljust ute och klockan är kväll!? Me like!

Jenka och Sofie har precis dragit härifrån efter en eftermiddag med sallad, kaffe, scones, pepsi max, skit snack, tvätt, facebookande och skratt. En riktigt trevlig em måste jag säga! Och det blir fler gånger vill jag lova!


Innan jag mötte upp brudarna på stan gick jag en sväng till Stina. Jag ville checka in hur hallen blev - super bra! - och surra en sväng. Men icke sa nicke! Där sattes man i svettigt arbete på en gång. "Bekväm" från ikea var allt annat än bekväm att skruva ihop! Svetten lackades i pannan och Stina svor. Haha, jag undrar om hon fick ihop den till slut? Det måste verkligen ha varit ett konstruktionsfel på den där pallen. Eftersom jag har jobbat på Ikea säger jag att jag har rätt i den saken. Konstruktionsfel it is!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofie Fastesson

Underbart trevligt tjejer! Det blir fler gånger! ;)

2010-05-24 @ 22:01:03
URL: http://filosofii.blogg.se/
Postat av: stina

"palljäveln" står på plats vitmålad pch klar, men den ska nog bara stå som prydnad för annars brakar den nog ihop, men tack för all hjälp hjärtat! <3

2010-05-24 @ 22:33:32
URL: http://stinalis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0