"en riktigt bra dag"

Jag har haft en riktigt bra dag idag! Började med grötfrukost tillsammans med Mimmi, sen vidare till Pyret för att cutta lite hår. Sen checkade jag mitt konto och insåg att jag räknat helt fel på vad jag skulle få för lön - Hallelujah!

Efter det käkade jag lunch här hemma och sen bar det av till stan för en fika och fönstershopping med Jenka och Sofie. Jenka har precis kommit hem från Thailand, och där hade hon köpt mig ett böneband! Nu jäklar ska väl dom högre makterna lyssna till mina böner om rikedommar? Hehe..


Och nu på kvällen har jag varit hos Maja och snackat skit, ätit sallad och hjälpt henne att locka håret. När jag gick hem gick hon vidare mot en förfest. Bra dag, bra kväll! Nu är det en varm dusch som gäller, och sen Navy cis. Jobbar själv hela dagen imorgon, och micke kommer hem. Lycka!
Hemma hos Maja och Linus. Mysig takvåning i gamla stan.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Men åh vilken läcker våning!!

2010-05-12 @ 22:04:25
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0