"dom gräsliga skorna"

Nu är vi hemma igen! Vi spelade två omgångar och jag vann första och tobbe andra. Men jag vann allt som allt också - sug på den ni! Här kommer lite bilder.

Micke var lite less i början när det inte gick så bra.. Det tyckte jag var roligt.


Carro in action!


Micke laddar för en strike.


Jag, also known as The Winner.


Tobbe var inte så nöjd att jag bowlade bättre än honom! Moahaha!


Och såklart en bild på dom gräsliga skorna man måste ha!

Ja, det var den fredagen det! En bra dag har det varit! Hunnit med mycket.. Ätit frukost på café, hämtat nya datorn, grillat och fikat, tvättat, tränat (micke iaf), bowlat, käkat på subway, och nu ska vi dra igång en film.

God natt everyone!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0