"det blir subban"

Hello everyone! Hostan har gett med sig en aning, vilket är helt underbart skönt! När man redan har ont i halsen och blir tvungen att tokhosta gör det ganska ont. Eller nja, väldigt ont. Mamma tror att det kan vara halsfluss, men jag vet inte ja.. Imorgon får vi väl se.

Micke är nere på sats och lyfter skrot, och jag sitter hemma och är avundsjuk. Jag vill också träna! Men att träna med halsont är ju farligt, så jag får nöja mig med promenaderna till och från affären så länge.

Idag har jag provat att göra ugnsbakad falukorv till Mickes lådor. Han blev mycket nöjd över det smarriga resultatet. Och köttfärsåsen jag slängde ihop var inte fy skam den heller! Jag kan bara jag vill! Nu ska jag borsta gaddarna och kamma till mig en aning, för det blir subban när karln har tränat klart.


Goa körven!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: attackbebis

UÄÄHH! Det där ser ju ut som någon gammal döing till spefågel.

2010-05-09 @ 15:33:30
URL: http://attackbebis.blogg.se/
Postat av: LEGENDIS

Förlåt om jag stör,

men vad tycker du om Sunsilk?

har du testat det? :)



-tacksam för svar.

2010-05-09 @ 15:40:46
URL: http://legendis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0