"äcklig spindel"

Nu är tvätten tvättad, torkad, vikt och lagd på sin plats. Skönt! När jag gick ner till tvättstugan nu sista gången så kröp det en stor (jääävligt stor!) spindel förbi på golvet. Jag är ju så sjukt rädd för spindlar i alla dess former, så jag trodde nästan att mitt hjärta skulle hoppa ut ur bröstet! Fobi big time! Jag har lugnat ner mig nu, men blotta tanken på att det kan ligga nån äcklig spindel bland kläderna gör mig illamående.

Något annat som gör mig illamående är tanken på pepsi. Pepsi max. Fan, jag är nog beroende. Tur att det är utan socker då.. eller nåt. Jag skyller som vanligt dessa socker- och fettproblem på Micke, min älskade sambo. Att flytta ihop och börja äta som en normal människa har gjort att jag väger mer nu än förr. Och att jag tränar nu för tiden gör ju också att jag väger mer. Jag har gått upp hälsosamma kilon iallafall.. och det är ju bra, eller nåt. Inte. Men hey!, jag mår bra och är lyckligare än någonsin. Så vad gör en lite större midja om hundra år?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0