Suncity and spring.

Idag har startskottet för solarie vm gått! Bor ju i samma hus som solarieöarna, och det kostar bara 25kr för 25min, så nu jävlar ska här solas! Om syrran läser detta så sätter hon väl i halsen. Hon är mycket mån om sin hud och vi vet ju alla vad som händer när man solar? Läderväska. Anyways.. Känns skönt att skippa Doves summer glow ett tag, och fixa en riktig solariebränna våran till ära! För visst är det så att våren är på väg! Om två veckor så är den tydligen kommen. Önskar att jag hade ett redigt jobb just nu, så att jag kunde shoppa nya vårkläder och nya skor. Eller ja, shoppa vad som helst.. Börjar få ett lätt abstinensbesvär! Nu upptäckte jag en vit rand på min vänstra handled efter armbandet, awesome! Imorgon blir det nog ett till besök till tan tropez. Och dessutom är det torsdag imorn! Då får jag kyssa mitt livs kärlek - äntligen. Longing for frenchkiss.. Longing for frenchkiss.. Longing for frenchkiss..



-Bad kissers are the worse!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

haha! jag tänkte mest på priset nu- 25 spänn för 25 minuter, farligt billigt! :) men självklart ska man ta det lilla lugna med solandet, är ju faktiskt bevisat att det är den största orsaken till rynkor! :P

2010-03-10 @ 21:42:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0