Sugar and shit.

Det var svårare än väntat att träna idag! Kändes som att jag hade en boll i halsen. Eller som att jag skulle kräkas vilken sekund som helst. Har surfat runt på internet och läst en massa nu, och tydligen så är vissa mer känslig än andra när det gäller träning med magkatarr. Jag hoppas att det blir bättre, och biter ihop tills dess! Efter träningen åt jag en skål soppa (inte lika gott med en hel skål dock) och nu sitter jag i soffan och käkar några drömmar som jag hittade i skafferiet. Jag har kommit på en häpnandsväckande sak också! När jag tränar hårt så är jag oftast missnöjd med hur jag ser ut.. Men nu när jag inte tränat på ett tag känner jag mig mer nöjd. Slutsats: Att träna hårt får mig att må sämre än när jag tränar sällan. Det låter som en helt fucked up slutsats.. Nä, jag struntar nog det jag nyss kom fram till och kör hårt med träningen igen! Schitzo! Funderar på att dra en tripp till solarieöarna strax, ska checka läget i plånboken först bara. Catch ya later!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0