Stressed over summertime.

Tur att man inte glömde bort att ställa om klockjävlen så att man inte ligger en timme efter i söndags-schemat! Snacka om att det hittills har varit en stressad morgon! Söndagarna brukar ju alltid vara lite stressiga och jobbiga, med en massa "nej, åk inte" och "jag saknar dig redan", samt pussar och sista minuten-mys. Så att detta var tvungen att hända känns ju faktiskt ganska crapy. Just nu är karln på gymmet och lyfter skrot, och jag fixar hans sista matlådor. Om vi hinner hade vi tänkt åka ut till valbo och köpa honom en ny dator. En sån där mini, ni vet? Perfekt när han pga jobbet alltid är på resande fot. Men som sagt; vi får se hur det blir med den saken eftersom det tydligen är sommartid idag. Första gången som jag inte tycker om ett ord som börjar med sommar! Och apropå sommar, när ska det sluta snöa egentligen? Imorse var det tungt snöblandat som föll, och jag tror knappast att det var sista gången för iår. Vad tror ni?

För övrigt så längtar jag till torsdag, då ska jag och muskel-mike köpa gymkort på samma ställe! Jag tänker även lägga fram förslaget att köpa likadana träningsoveraller. Nej, nu plingade ugnen till - dags att ta ut gratängen!

 


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0