Snowtime vs summertime.

Här kommer en gåta, den som knäcker den vinner en tv. Vad är det som är kallt, blött och vitt, och som kom inatt? Gud, jag blir så fruktansvärt less! Ställde vi inte om till sommartid igår, eller? Var tvungen att sopa av bilen imorse för att lägga in en p-lapp. Som att inte det var tillräckligt med pain att betala parkeringen liksom? Nej, nu ska jag sluta klaga. Förhoppningsvis blir sommaren lika som vintern har varit, fast tvärtom. Det vill säga hot hot hot. Jag längtar som en galning efter sol och värme! Tänk er att sitta med en kall öl i handen på en glassig uteservering med bästa sommarshortsen på! Mmm, sommarkläder! Ge mig! Nu är tiden inne för en mugg kaffe och sängbäddning. Adios!


Någon mer som tänker tillbaka på förra årets soldagar?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: anneli

Svaret på Gåtan: en kall bassäng med mig i HAHAHAAA men jag behöver en tv!

Kallt, blött och sen det vita = jag

2010-03-29 @ 10:22:00
Postat av: ELIN

Hahaha! Njaa.... var väl inte riktigt rätt det där! Men i tröstpris kan du få en miniräknare som ser ut som en tv! ;)

2010-03-29 @ 10:29:41
URL: http://bonnyblow.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0